Niels Destadsbader heeft moeilijke maanden achter de rug: “Ik verloor drie dierbare vrienden door kanker” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年7月21日火曜日

Niels Destadsbader heeft moeilijke maanden achter de rug: “Ik verloor drie dierbare vrienden door kanker” - Het Nieuwsblad

Het waren geen gemakkelijke maanden voor Niels Destadsbader. Op twee maanden tijd is de zanger namelijk drie dierbare vrienden verloren aan kanker. “Ik had niemand om dat verdriet mee te delen”, vertelt hij aan Dag Allemaal.

De coronaperiode verliep voor iedereen niet gemakkelijk, maar voor Niels Destadsbader maakte het verlies van drie goede vrienden de periode nog eens extra moeilijk. “Door de coronaperiode was het rouwen extra moeilijk”, vertelt hij aan Dag Allemaal. “Ik had niemand om het verdriet mee te delen. Als ik verdriet heb, wil ik graag eens vastgepakt worden, maar dat ging niet.” Door de coronacrisis waren optredens ook niet mogelijk, wat de situatie voor hem nog veel zwaarder maakte. Gelukkig zijn de opnames van ‘The Masked Singer’ voor VTM begonnen, en kan de zanger opnieuw meer bezig zijn met muziek.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNzIxXzkyNDU0NTU30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿