Evi Hanssen ten huwelijk gevraagd door vriend Kurt: “Ja, natuurlijk!” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年7月6日月曜日

Evi Hanssen ten huwelijk gevraagd door vriend Kurt: “Ja, natuurlijk!” - Het Laatste Nieuws

Evi Hanssen en haar partner Kurt Loyens
Instagram Evi Hanssen en haar partner Kurt Loyens
Heugelijk nieuws voor Evi Hanssen (41) - zij en haar vriend Kurt Loyens (51) gaan trouwen. Dat maakt het koppel bekend via Instagram, waar ze ook een foto delen waarop te zien is hoe Kurt door zijn knie gaat. “JA, NATUURLIJK!”, schrijft Evi klaar en duidelijk bij de beelden.

Liefde laat zich niet leiden. Maar heel soms is een klein duwtje handig. Anderhalf jaar geleden werd Evi Hanssen ‘gekoppeld’ aan Kurt Loyens, een production designer uit de tv- en filmwereld. “Wij hebben elkaar vast en zeker gekruist, zonder elkaar op te merken. Maar we zijn in feite ‘gekoppeld’. Enfin, mijn beste vriendin heeft hiervoor gezorgd”, zei Kurt in maart nog tegen NINA. Evi trad bij: “Ik kende haar niet, maar zij en ik raakten aan de praat op een feestje. Na een paar uur zei ze: ‘Jij zou mijn beste vriend Kurt moeten ontmoeten. Geef je mailadres en dan breng ik jullie in contact.’ Ik dacht: whatever, waarom niet? De volgende dag een mail, naar mij en Kurt: ‘Hallo, ik vind dat jullie elkaar moeten leren kennen.’”

De vonk sloeg meteen over. Ondanks het gebrek aan vertrouwen bij de twee. “Heel eerlijk? Ik was mijn geloof in de liefde toch wat verloren. Ik rekende er alleszins niet meer op”, zei Kurt. “En ik ook niet”, vulde Evi aan. “Ik dacht: ik moet sowieso nog lang wachten, tot alle toffe mannen gescheiden zijn. (lacht) Ik was ervan overtuigd dat alle ‘goede’ mannen volop aan het trouwen of verbouwen waren, of nog heel kleine kindjes hadden.”

Binnenkort staat Hanssen dus zelf voor het altaar, al is voorlopig nog onduidelijk wanneer ze precies van plan zijn hun jawoord te geven. Al worden ze nu al overspoeld met gelukswensen via sociale media: “Gefeliciteerd, heel veel geluk samen”, klinkt het. En ook: “Dikke, dikke proficiat! Ik wens je veel geluk nog in al jouw jaren! Het is je echt gegund!”

Lees hier nog eens het volledige interview met Evi en Kurt in NINA. 


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiZmh0dHBzOi8vd3d3Lmhsbi5iZS9zaG93Yml6ei9ldmktaGFuc3Nlbi10ZW4taHV3ZWxpamstZ2V2cmFhZ2QtZG9vci12cmllbmQta3VydC1qYS1uYXR1dXJsaWprfmFiNGRjM2I4L9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿