Lof van Hollywoodster Charlize Theron voor Matthias Schoenae... - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年7月2日木曜日

Lof van Hollywoodster Charlize Theron voor Matthias Schoenae... - Het Nieuwsblad

Lof van Hollywoodster Charlize Theron voor Matthias Schoenaerts: “Zo getalenteerd dat het bijna intimiderend wordt”

Charlize Theron en Matthias Schoenaerts Foto: Imago, Belga

Nu de cinemazalen weer open mogen, worden er ook weer nieuwe films op ons losgelaten. De scifithriller ‘The Old Guard’ bijvoorbeeld, waarin Charlize Theron een militie van onsterfelijke krijgers aanvoert. “Onze” Matthias Schoenaerts speelt haar luitenant, en maakte indruk. Dat blijkt uit een interview van Theron in Focus Knack.

“Hij was vreselijk. Een nachtmerrie”, grapt Theron daarin. “Nee, serieus, ik lieg niet als ik zeg dat ik al bijna vijftien jaar probeer om met hem samen te werken. Als ik mijn vijf favoriete acteurs van dit moment moet noemen, dan zit Matthias daar zeker bij. Hij is zo belachelijk getalenteerd dat het bijna intimiderend is. Zijn werk is vaak donker en geconflicteerd, maar hij slaagt er telkens in om zijn personages menselijk en herkenbaar te maken. Hij is niet bang om ook de lelijke kanten te verkennen, dus toen we hem aan boord kregen, wist ik: we zullen onze lat hoger moeten leggen. Schrijf dat maar discreet op, want ik wil niet dat hij een dikke nek krijgt. (lacht)

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNzAyXzkzMjg5ODIx0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿