“Wanneer ik wou scheiden? Toen er uitwerpselen in ons bed lagen”: Johnny Depp spaart ex Amber Heard niet bij start tabloid-proces - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年7月8日水曜日

“Wanneer ik wou scheiden? Toen er uitwerpselen in ons bed lagen”: Johnny Depp spaart ex Amber Heard niet bij start tabloid-proces - Het Laatste Nieuws

Hollywood-acteur Johnny Depp in Londen betreffende zijn eerste rechtszaak wegens smaad.
AFP Hollywood-acteur Johnny Depp in Londen betreffende zijn eerste rechtszaak wegens smaad.
Johnny Depp (57) heeft dinsdag op de eerste dag van z’n rechtszaak tegen de Britse tabloid The Sun verklaard dat hij geen problemen heeft met woedebeheersing. De acteur klaagt de krant aan nadat hij in een artikel bestempeld werd als “vrouwenmishandelaar”.  Depp onthulde tijdens de zitting ook dat hij van z’n  ex Amber Heard (34) wou scheiden nadat hij uitwerpselen had gevonden in hun bed. 

Dat laatste incident deed zich volgens Depp voor na een feest voor de 30ste verjaardag van Heard in mei 2016, na een stormachtige ruzie tussen het koppel. “De volgende ochtend ontdekte ik dat Amber (of één van haar vrienden) haar behoefte had gedaan in het bed", vertelde Depp in een verklaring. “Ze heeft nadien aan de manager van het appartementsgebouw onthuld dat het om een onschuldige grap ging. Ze gaf zo dus meteen haar schuld toe, ook al zei ze eerder dat het om uitwerpselen van de honden ging. Op dat moment wist ik zeker dat ik wou scheiden.” 

Daarnaast vertelde Depp dat hij inderdaad gewelddadig kon zijn en “elke drug heeft genomen die er bestaat”, maar dat hij nog nooit in z'n leven een vrouw fysiek pijn heeft gedaan. Zoals hij eerder al verklaarde zei de acteur opnieuw dat Heard degene was die fysiek geweld vertoond heeft. “Ik ben soms boos om m’n destructief gedrag, maar dat wil niet zeggen dat ik een probleem heb om m'n woede te beheersen. Ik lach ook, maar ik heb geen lachprobleem”, zei hij volgens Sky News. 

Depp en zijn voormalige partner Amber Heard (34) werden gefotografeerd, toen ze arriveerden aan het gerechtshof, ieder afzonderlijk en een aparte ingang nemend. De hoorzittingen zullen vermoedelijk drie weken duren. De volledige voorgeschiedenis van de rechtszaak en de tumultueuze relatie tussen Depp en Heard kan je hier lezen. 

Amber Heard, voormalige partner Johnny Depp, aanwezig in Londen
AFP Amber Heard, voormalige partner Johnny Depp, aanwezig in Londen

Lees ook: Proces Johnny Depp tegen The Sun gaat van start: alles wat je moet weten over de zaak rond mishandeling, laster en eerroof (+)


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMisAFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovY2VsZWJyaXRpZXMvLXdhbm5lZXItaWstd291LXNjaGVpZGVuLXRvZW4tZXItdWl0d2VycHNlbGVuLWluLW9ucy1iZWQtbGFnZW4tam9obm55LWRlcHAtc3BhYXJ0LWV4LWFtYmVyLWhlYXJkLW5pZXQtYmlqLXN0YXJ0LXRhYmxvaWQtcHJvY2VzfmFiODM0YzAxL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿