Niels Destadsbader reageert op uitgebrande loft: “Niet mijn meest prettige periode achter de rug” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2024年3月28日木曜日

Niels Destadsbader reageert op uitgebrande loft: “Niet mijn meest prettige periode achter de rug” - Het Nieuwsblad

© Peter De Smedt / Peter Malaise

Niels Destadsbader heeft bij Radio 2 gereageerd op de brand die zijn loft enkele weken geleden in de assen legde. “We kunnen alweer lachen”, zei hij.

Kan je alweer een beetje lachen?, vroeg Radio 2-presentator David Van Ooteghem aan Niels Destadsbader woensdagnamiddag. Daarmee verwees hij naar de grote brand van een kleine drie weken geleden die het appartement van Destadsbader in Deerlijk volledig in de assen legde.

Destadsbader is elke woensdagnamiddag te gast bij Radio 2 om voor uit te blikken naar zijn tv-programma Ik vraag het aan. Maar de afgelopen twee weken was hij niet van de partij bij Radio 2 door de zware brand.

“Ja, we kunnen alweer lachen. Maar ik heb niet mijn meest prettige periode achter de rug”, reageerde Destadsbader. “Maar los van het feit dat ik al verdrietig ben geweest, ben ik ook heel blij dat we er zijn uitgekomen. Ik ben ook heel dankbaar, want ik heb ontzettend veel lieve berichtjes van mensen gekregen. Vooral het feit dat mensen elk op hun manier laten weten dat ze er voor je zijn als ze iets kunnen doen. Dat is fijn.”

Zo stonden er afgelopen week enkele fans aan de ingang van de VRT om de zanger/presentator een hart onder de riem te steken, maar Destadsbader liet de radio even aan zich voorbij gaan. “Deze week stonden ze er weer”, zei Destadsbader.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjQwMzI3Xzk2Nzg2ODU40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿