'Boer zkt vrouw' lijkt raak te schieten: intieme momenten in het bubbelbad - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2024年5月27日月曜日

'Boer zkt vrouw' lijkt raak te schieten: intieme momenten in het bubbelbad - Gazet van Antwerpen

Vorige keer stond krullenbol Michiel voor zijn laatste keuzemoment. Hij koos voor Rune, tot zware teleurstelling van Anouchka. Rune was de uitverkorene om mee het verst van alle deelnemers te reizen, naar de Turkse hoofdstad Istanboel. De kijker was getuige van hoe de twee vlak voor het slapengaan nog in het bubbelbad verzeilden. En daar werd het plots behoorlijk warm.

De twee zeepten elkaar in en je voelde dat er iets zat aan te komen. “Gaat hij het doen of niet”, vroeg Rune zich luidop af. De eerste kus viel snel, de voorbode van veel meer kussen tijdens een romantische boottrip. “Toen viel alles op zijn plek”, klonk het in koor. Tussen deze twee gaat het dus honderd procent goed. “Ik moet niet altijd serieus zijn bij hem. Ik mag al eens kinderachtig doen en lachen. Hij accepteert wie ik ben”, zei Rune. “Wij zijn twee speciallekes bij elkaar.”

Istanboel viel om meer dan één reden in de smaak bij het koppel.© vtm

Michiel was duidelijk verliefd en strooide met complimentjes. Rune aanhoorde het als een giechelend meisje. In het hotel dachten ze verkeerdelijk dat het koppel al toe was aan hun huwelijksreis. “Misschien gebeurt het later wel”, klonk het. “Ik denk dat ik de ware heb gevonden. Als dit blijft doorgaan zie ik me met hem trouwen en kinderen krijgen”, zei Rune. Volgende week zal duidelijk worden of ze negen maanden later nog steeds zo verliefd zijn.

Verdeelde meningen

De Limburgse boer Martijn nam Lizanne mee naar de Nederlandse Achterhoek. Het duo verkende de streek per stoere e-chopper en vanuit de lucht. De competitieve Lisanne maakt er al gauw een wedstrijd van, maar moest uiteindelijk de duimen leggen voor Martijn. Hij kaapt de hoofdprijs weg: een kus van Lisanne. Martijn zag het helemaal zitten met de Nederlandse. In bed werd er stevig geknuffeld en liet zij zijn aandacht welgevallen. “Het was al lang geleden dat ik nog eens naast een vrouw ben wakker geworden”, stamelde hij. “Ik heb ook nog nooit samengewoond. Voor mij is dit allemaal nieuw.”

Groeit er iets moois tussen die twee? Het lijkt vooral van één kant te komen.© vtm

Maar ook voor Lisanne was het onwennig. “Eerst moest ik nog wat afstand bewaren. Dat hoeft nu niet meer. Maar het gebeurt allemaal op enkele dagen tijd. Dat is nogal snel.” Onze prognose? Als het van Martijn afhangt is het zaakje beklonken, maar Lisanne lijkt het allemaal nog niet zo goed te weten.

Boer Niels uit Gierle verblijft met Sylvie in Zuid-Tirol. Wanneer Sylvie tijdens een buurtfeest in traditionele klederdracht verschijnt, tovert de introverte Niels een compliment uit zijn Tiroler hoed: “Ik vind u sexy in alles.” Maar of de twee echt een koppel vormen? We zien het niet gebeuren. Ze kunnen heel vriendschappelijk met elkaar omgaan, maar Niels lijkt maar niet uit zijn kot te komen om een volgende move te maken. Sylvie ook niet. “We kunnen plezier maken, goed lachen. We begrijpen elkaar”, klinkt het. Maar ze geven ook toe allebei introverte mensen te zijn. “We zullen wel zien”, aldus Niels…

Niels is zo introvert dat een volgende move er niet lijkt aan te komen.© vtm

Geen verliefdheid

Thomas en Amber voelden zich in het Franse Boulogne-sur-Mer als een vis in het water bij elkaar en kregen een rondleiding in het grootste aquarium van Europa. “We sliepen samen in één kamer. Voor mij was dat niet evident. Ik heb nooit echt een relatie gehad. Maar ik vertrouw hem wel.” Ook hier merken we veel vriendschap, maar weinig verliefdheid.

Of dit iets gaat worden lijkt twijfelachtig.© vtm

En dan was er nog de West-Vlaamse vlasboer Bert die zijn citytrip naar Gent met Melissa eindigde in een niet-zo-romantische tête-à-tête. Zoals we inmiddels van Bert gewoon zijn, nam hij geen blad voor de mond: “Liefde is chemie. Liefde is telepathie. Je hebt weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen. Dat is voor mij ware liefde. Melissa heeft alles, maar dat sprankeltje is er niet. Die vlam is er niet.” Voor Bert lijkt daarmee de kous af, terwijl Melissa haar boer wél graag beter zou willen leren kennen: “Iedereen heeft een droombeeld. Maar is dat realistisch? Bert is zo gefocust op ‘die vlam’. Als dat er niet is, wil hij het geen kans geven.”

Bert is duidelijk niet de man van romantische woorden. Hij sloeg de deur voor Melissa al halvelings dicht.© vtm

‘Boer zkt vrouw’, VTMGO en elke zondag om 20.00 uur op VTM

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyNDA1MjZfOTcwMDcwMjjSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿