Lars (16) ruilt chirofuiven in voor… Tomorrowland: “Ik ben sprakeloos” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2024年5月25日土曜日

Lars (16) ruilt chirofuiven in voor… Tomorrowland: “Ik ben sprakeloos” - Het Nieuwsblad

Mars, het alterego van Lars Cornet, mag de overwinning op zijn naam schrijven.© if

Herne -

Lars Cornet uit Herne is dit jaar te zien op het grootste podium van het land. De zestienjarige, ook bekend als Mars, haalde als jongste finalist ooit de zege binnen in Start To Dj 2024 van radiozender MNM. “Ik wil mijn mama en papa bedanken die me hebben gesteund en gepusht”, zegt Lars.

Sam Coremans

Wat deed jij toen je zestien was? De kans zit er goed in dat een dj-set spelen op Tomorrowland niet op het lijstje staat. Na deze zomer kan Lars Cornet uit Herne het op zijn cv plaatsen. Als jongste finalist ooit sleepte hij de overwinning van MNM Start To Dj binnen. Als winnaar mag Mars draaien op het grootste festival van het land en wordt hij een van de huis-dj’s van de radiozender.

Pommelien Thijs

Zijn jonge leeftijd maakt het al duidelijk, maar het gaat pijlsnel voor de tiener. Enkele dagen geleden lichtte hij zijn dj-carrière in onze krant. “Een jaar geleden kreeg ik de kans om op een lokale chirofuif te draaien”, zei hij. “Voor ik het goed en wel besefte stond ik via dj-wedstrijden op grotere podia. Zo mocht set draaien op het Heldenplein in Oostende, waar ook Pommelien Thijs als headliner op het podium stond.”

Daarna waagde Mars zijn kans bij Start To Dj. Na het oordeel van een professionele jury raakte hij tot de laatste zes kandidaten. Vrijdag waren ook de stemmen van het publiek belangrijk, maar ook dat bleek geen probleem voor de tiener. “Het is ongelofelijk, ik ben sprakeloos”, zegt Lars na afloop. “Ik wil mijn mama en papa bedanken die me hebben gesteund en gepusht. Ik heb super veel zin in Tomorrowland en in wat de toekomst brengt.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjQwNTI0Xzk2Mzk0Mjcy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿