Eerste afvaller in 'Big Brother' is bekend: “Ik weet niet of ik te heftig ben geweest in mijn keuzes” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2024年1月21日日曜日

Eerste afvaller in 'Big Brother' is bekend: “Ik weet niet of ik te heftig ben geweest in mijn keuzes” - Het Nieuwsblad

In de eerste liveshow van het nieuwe seizoen van ‘Big Brother’ heeft een van de huisbewoners het spel moeten verlaten.

Het waren Tom, Sonja en Ashley die op de genomineerden-lijst beland waren. Ofwel: in de gevarenzone zaten. Een van hen zou al na een week het bekende huis van Big brother moeten verlaten. Uiteindelijk moest de 33-jarige Ashley uit Schagen het onderspit delven. Zij kreeg het minste stemmen van het publiek. “Ik had het ergens wel verwacht”, vertelt ze nadien. “Ik had sterke tegenstanders. Ik weet niet of ik te heftig ben geweest in mijn keuzes, maar dat zal ik nog wel terugzien.”

INFO. ‘Big brother’, vanaf maandag 15 januari elke weekdag om 22.15 uur op Play4. Elke zaterdag is er om 20 uur de liveshow, en de livestream kan 24 op 7 bekeken worden via Play247 en GoPlay.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjQwMTIxXzkzODMwOTY10gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿