PORTRET. Griselda Blanco, wreedste drugbarones ooit, leerde Pablo Escobar kneepjes van het vak “De enige man voor wie ik bang ben, is een vrouw: Griselda” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2024年1月27日土曜日

PORTRET. Griselda Blanco, wreedste drugbarones ooit, leerde Pablo Escobar kneepjes van het vak “De enige man voor wie ik bang ben, is een vrouw: Griselda” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. PORTRET. Griselda Blanco, wreedste drugbarones ooit, leerde Pablo Escobar kneepjes van het vak “De enige man voor wie ik bang ben, is een vrouw: Griselda”  Het Laatste Nieuws
  2. Netflix-serie 'Griselda' is een gevoelig verdunde opvolger van 'Narcos' rond een drugskoningin  De Morgen
  3. Ze was pas 11 toen ze een speelkameraadje ontvoerde en vermoordde, zelfs Pablo Escobar was bang voor deze vrouw, nu krijgt ze een reeks op Netflix  Gazet van Antwerpen
  4. RECENSIE. 'Griselda': De cocaïnekoningin waar zelfs Pablo Escobar bang voor was ****  Het Nieuwsblad
  5. Sofía Vergara speelt de vrouwelijke Pablo Escobar: 'Dankzij mijn ingrijpende transformatie in 'Griselda' kon ik eindelijk afstand nemen van mijn imago als sekssymbool'  Humo The Wild Site
続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMitQFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvZmlsbS9wb3J0cmV0LWdyaXNlbGRhLWJsYW5jby13cmVlZHN0ZS1kcnVnYmFyb25lcy1vb2l0LWxlZXJkZS1wYWJsby1lc2NvYmFyLWtuZWVwamVzLXZhbi1oZXQtdmFrLWRlLWVuaWdlLW1hbi12b29yLXdpZS1pay1iYW5nLWJlbi1pcy1lZW4tdnJvdXctZ3Jpc2VsZGF-YTlmZDBmMjUv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿