'Romana' (51) van Zanger Rinus plotseling overleden: “We waren zelfs verloofd” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2024年6月8日土曜日

'Romana' (51) van Zanger Rinus plotseling overleden: “We waren zelfs verloofd” - Gazet van Antwerpen

Rinus Dijkstra en Debora Tieman in 2011.© ANP/HH

Debora, de verloofde van de Nederlandse volkszanger Rinus Dijkstra, is vrijdag plotseling overleden. Dat bevestigt de manager van Zanger Rinus na berichtgeving hierover van Omrop Fryslân (Omroep Friesland). Debora was bij het grote publiek vooral bekend als Romana nadat ze figureerde in Zanger Rinus’ videoclip Met Romana op de scooter. Ze is 51 jaar geworden.

Dante Bellon

Bron: De Telegraaf

Rinus en Debora leerden elkaar jaren geleden kennen als pennenvrienden. Ze woonden samen in een rijwoning in Drachten in de provincie Friesland, die in menig videoclip als decor diende. Ook ging ze trouw mee naar de optredens van haar vriend.

“Debora en ik waren zelfs verloofd en hadden mooie plannen voor de toekomst”, laat Dijkstra weten. “Dit plotselinge overlijden is een enorme shock en ik zal de komende periode nodig hebben om alles te verwerken. Ik hoop dat iedereen mij de rust gunt die ik daarbij hard zal nodig hebben.” Hij bedankt alle fans voor de steun die hij nu al heeft gekregen.

Zanger Rinus werd vijftien jaar geleden een internethit dankzij het nummer Hey Marlous. Ook de opvolger Met Romana op de scooter kreeg veel aandacht.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyNDA2MDhfOTIwNzQzMTPSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿