Zangeres Jennifer Lopez annuleert volledige tournee: "Ik neem tijd om bij mijn familie te zijn" - VRT.be - Crune Blogs

Latest

2024年6月2日日曜日

Zangeres Jennifer Lopez annuleert volledige tournee: "Ik neem tijd om bij mijn familie te zijn" - VRT.be

De Amerikaanse zangeres Jennifer Lopez heeft haar tournee in Noord-Amerika volledig afgezegd. De tournee zou normaal eind deze maand van start gaan, maar nu zegt haar team dat ze "tijd neemt om bij haar kinderen, familie en naasten te zijn". Naar de exacte reden is het gissen: een moeizame ticketverkoop, huwelijksproblemen of beschuldigingen van divagedrag?

Na tien jaar zonder nieuw album bracht de Amerikaanse zangeres en actrice Jennifer Lopez vorig jaar 'This is me...now' uit. Bij een nieuw album hoort een nieuwe tournee: van eind juni tot augustus zou ze door Noord-Amerika trekken met de 'This is me...now'-tournee.  

Nu zorgen familiale verplichtingen ervoor dat Lopez onverwacht haar complete tournee annuleert. Zelf vindt ze het heel jammer, vertelt ze op haar website. "Ik ben diepbedroefd en ben er kapot van dat ik jullie teleurstel."

Alle mensen die een ticket hebben gekocht krijgen hun geld terug. De 54-jarige zangeres belooft dat uitstel geen afstel is. "Weet alsjeblieft dat ik dit niet zou doen mocht het niet absoluut noodzakelijk zijn. Ik beloof dat ik het zal goedmaken en we weer bij elkaar zullen zijn."  

Moeizame ticketverkoop

Na 5 jaar opnieuw een tournee: staan fans dan aan te schuiven voor een ticket? Niet volgens het Amerikaanse magazine Variety. De ticketverkoop zou al een tijdje moeizaam verlopen. 

Zo heeft de zangeres in maart al 7 data van haar tournee gecanceld. Om erger te vermijden probeerde Lopez het over een andere boeg te gooien. Ze gaf haar tournee de nieuwe naam 'This Is Me… Live | The Greatest Hits'. Het beloofde plots een show te worden met veel meer dan enkel haar laatste album, dat het niet goed deed in de Amerikaanse hitlijsten. Fans zouden ook kunnen meezingen met haar grootste hits.

Ook dat kon het tij niet keren. Bij Ticketmaster is namelijk te zien dat er vrijwel geen kaarten verkocht zijn voor verschillende locaties waar ze zou optreden in Noord-Amerika.  

Jenny from the Block met divagedrag

Zelf had Lopez duidelijk meer verwacht van haar laatste album. Ze pompte miljoenen euro's in haar comeback en maakte zelfs een bijhorende kortfilm 'This is me... now'. In de documentaire 'The greatest love story never told' gaf ze dan nog eens een blik achter de schermen van haar drukke leven.

Net die blik achter de schermen is waar fans niet over te spreken zijn op sociale media. Ze vinden nog weinig oprecht aan Lopez die in de documentaire vertelt over haar 'zware' jeugd in de New Yorkse wijk The Bronx. Ze probeert tevergeefs zo 'normaal' mogelijk over te komen, terwijl ze op haar 18e al verhuisde uit The Bronx en nu zwemt in het geld, of zo klinkt het toch online. 

Jennifer Lopez alleen op de rode loper van de Met Gala.
AFP or licensors

Dat er sindsdien op sociale media heel wat verhalen circuleren over haar divagedrag en arrogantie, helpt haar zaak niet. Daar komt nog eens bij dat de nieuwe Netflix-film 'Atlas', waar zij de hoofdrol in speelt, niet goed wordt onthaald door recensenten.  

Huwelijksproblemen

Ook over haar privéleven verschijnen online de wildste theorieën. Zo is er speculatie over huwelijksproblemen tussen Lopez en haar echtgenoot, acteur Ben Affleck, over wie haar laatste album gaat. De twee hadden voor het eerst een relatie tussen 2002 en 2004. Na jaren herenigden ze zich en trouwden ze 2 jaar geleden.  

Ben Affleck en Jennifer Lopez tijdens een première in mei.
AFP or licensors

De afgelopen maanden werd het koppel, ook wel bekend als "Bennifer", nog zelden samen gespot. Zo verscheen Lopez alleen op de rode loper van het Met Gala en ook tijdens de première van 'Atlas' was Affleck nergens te bespeuren. Wanneer de zangeres de vraag kreeg of er een scheiding aan zit te komen, reageerde Lopez met "je weet beter dan dat". 

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiXGh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyNC8wNi8wMS96YW5nZXJlcy1qZW5uaWZlci1sb3Blei1hbm51bGVlcnQtdm9sbGVkaWdlLXRvdXJuZWUv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿