Kate Middleton schrijft ontroerende brief aan Britse soldaten: “Het spijt me dat ik geen groet kan brengen” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2024年6月9日日曜日

Kate Middleton schrijft ontroerende brief aan Britse soldaten: “Het spijt me dat ik geen groet kan brengen” - Gazet van Antwerpen

Kate Middleton verontschuldigt zich in een pakkende brief aan de Britse Irish Guards voor haar afwezigheid tijdens ‘Colonel’s Review’. Dat is de laatste receptie voor de viering van de verjaardag van koning Charles – over het kanaal ‘Trooping The Colour’ genoemd. Middleton kan door haar kankerbehandeling niet deelnemen aan de ceremonie. Dat schrijft de Britse krant Metro.

Yoran Chanet

Bron: Metro

“Het spijt me heel erg dat ik niet aanwezig kan zijn, geef mijn excuses door”, zegt Kate Middleton. “Ik ben trots om kolonel te zijn van het regiment. En ik hoop jullie snel weer te vertegenwoordigen.” Een Britse generaal zal haar vervangen tijdens de repetitie. Volgens de Britse pers is dit een aanwijzing dat Middleton ook de ceremonie zelf zal missen. Al zou het kunnen dat ze vanaf het balkon van Buckingham Palace kan toekijken.

Iris Guards diep ontroerd

“We waren diep ontroerd toen we vanochtend een brief ontvingen van onze kolonel, Hare Koninklijke Hoogheid, de prinses van Wales”, klinkt het bij de Irish Guards, een onderdeel van de Britse troepen. “We wensen haar het allerbeste bij haar herstel en sturen onze allerbeste wensen.”

De troepen gaven de koningin een applaus nadat de brief werd voorgelezen.

LEES OOK. Zeldzame update over Kate Middleton: prinses geeft ook verstek voor evenement op 8 juni

Kanker

Bij Kate Middleton werd eerder dit jaar kanker vastgesteld. Ze ondergaat momenteel een chemobehandeling en kan voorlopig haar taken als prinses niet opnemen. Hoe haar gezondheidstoestand evolueert is een goed bewaard geheim.

Koning Charles, die ook herstelt van kanker, zal naar alle waarschijnlijkheid wel aanwezig zijn tijdens de ceremonie. Hij zou met de koningin per koets reizen om de processie bij te wonen.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyNDA2MDhfOTU2MTM1MTjSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿